sâmbătă, 22 august 2009

Cum am ajuns blogger

......Da, am facut-o si pe asta.Si, culmea, nu din proprie vointa, ci la indemnul celor pentru care am lucrat. Este asta un mod de a-mi face reclama? Mai mult sau mai putin dar nu pe asta ma bazez.Ma bazez pe faptul ca in felul acesta, oamenii vor putea fi mai perceptivi catre acest tip de arta minunat, prea putin cunoscut in Romania(ca multe altele, daca trebuie sa fim sinceri :-j)
Ma bazez pe faptul ca voi putea influenta o mica parte a omenirii sa se ocupe cu ceea ce le place, cu ceea ce va place. Pasiunile sa nu ramana doar hobby-uri. Talentele sa nu fie abandonate, ci exploatate. Acest paragraf imi pune eticheta de "blogger visator", si voi primi acuze de genul " nu toti au sansa sa faca in viata ceea ce le place", dar mi le voi asuma. Sansa exista, acea sansa pe care o are fiecare, totul depinde de cat de frumos stii sa o ocolesti sau sa ii dai cu piciorul :)- realitatea trista a multora. Ma gandesc cu groaza la posibilitatea de a avea un post de secretara , functionar public, sau cine stie ce altceva fata de ceea ce fac acum (fara sa jignesc vreo persoana cu functiile de mai sus). Mi s-ar parea timp pierdut, comaparativ cu a aduce multa bucurie in sufletul unui copil.
Pana la urma, totul se reduce la satisfactia pe care o ai la sfarsitul zilei, nu doar la banii obtinuti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu